dinsdag 14 mei 2013

Jules en Kyra op vakantie in Disneyland!!!

De voorbije week was het geen school en mocht Jules bij Kyra gaan logeren. Ze was immers jarig!
Het was een hele drukke week en Jules heeft zich geen moment verveeld. Luister en kijk maar mee naar zijn verhaal.

Zaterdag was het feest, feest voor Kyra en enkele vriendjes van de klas waren er ook bij. We konden leuk buiten spelen want het zonnetje scheen. Ook aten we heerlijke chocoladetaart.

Zondag was ook weer een spannende dag, want we vertrokken met de auto naar Disneyland. Dat was lang stilzitten zeg, maar gelukkig gingen we daarna allemaal hele leuke dingen doen zoals Casey jr. trein en it's a small world, wat we iedere dag opnieuw deden. s'Avonds gingen we naar een show van cowboys en indianen kijken. Ik was er helemaal klaar voor.

Maandag zijn we naar de piratenboot geweest. Kyra wilde niet zo graag mee op de foto, dus ging ik maar alleen poseren voordat we bij de piraten gingen eten. Ik ben daar wel gevallen, maar gelukkig heb ik me niet pijn gedaan en stond er direct een lieve piratenvrouw klaar om mij op te vangen, als troost mocht ik daarna proeven van Kyra haar lekkere ijsje.

Die avond mochten we lang opblijven om naar het prachtige 'Disney Dreams' te kijken, een show met water, vuurwerk, vuur,... waarbij een verhaal werd afgespeeld op het kasteel van Disneyland. Prachtig!!


De volgende dag brak dan eindelijk Kyra's grote dag aan: ze werd 4 jaar! Om dat te vieren gingen we 's morgens ontbijten met Mickey en zijn vriendjes en 's middags eten bij de prinsessen. De verrassing was pas compleet toen we plots prinses Ziva - sneeuwwitje zagen (It's a small world after all! :)). Wat was dat leuk!

Het waren hele drukke dagen, gelukkig hard Kyra voor mij en haar pop een reisbedje meegenomen, zodat we 's nachts goed konden slapen en omdat ik mijn tandenborstel vergeten was, kreeg ik er een nieuwe in Disneyland. Ze wil hem ook voor haar poppen gebruiken, dus hebben ze thuis nog een andere in mijn reistas gestopt. (DANK U !! :))


Donderdag gingen we nog even op bezoek bij de oma en opa van Kyra die op reis waren aan zee. Ik mocht van Kyra een frietje proeven, we gingen van de glijbaan en speelden in het zand, maar wat was er veel wind!!

Zondag was er nog een feestje voor de familie van Kyra voor haar verjaardag. Kyra's mama had zelf een Assepoestertaart gemaakt!! Mmm.. heerlijk!!

Het was een leuke week!! Ik heb genoten van mijn vakantie in Disneyland!
Ik kijk al uit naar de volgende.

Groetjes
Jules en Kyra

PS aan mama en papa van Kyra: Dank u voor de leuke berichtjes en super foto's van wat onze Jules mee mocht beleven in Disneyland!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten